Generel Information:
Bozz.dk v/ Martin Gavlshøj Berg (enkeltmandsvirksomhed)
Hedegårdvej 35
7620 Lemvig
Danmark
Tlf. +45 87885030
cvr : 29117055
Alle spil og maskiner er brugte, medmindre andet er nævnt.
Alle billederne er illustrative, og er kun beregnet til at kunne genkende spil og udstyr. De er derfor ikke illustrative overfor varens stand, udsende eller region. Brugte vare er alle i god stand medmindre andet er nævnt. Kasse og manualer kan være i varieret stand. Hvis billeder ønskes at en specifik vare, skal vi kontaktes inden ordren afgives, så kan et billede fremsendes på mail.
Vi forsøger så vidt muligt at markere spil hvor spillets kasse og manual ikke er med engelsk eller skandinavisk sprog, men der kan forekomme tilfælde hvor kasser og manualer kan være på tysk eller fransk, hvis du har specifikke ønsker til sprog på kasse og manual så noter det venligst på ordren, så vil vi forsøge at efterkomme det eller kontakte dig inden afsendelse.
Hvis ikke andet er nævnt er sproget i spillet engelsk.
Nogle kasser til cd'er er meget skrøbelige fx til Ps1 og Dreamcast spil, disse kasser kan have mindre skader, ridser eller revner.
Ved alle brugte spil må det forventes at evt. koder eller downloadable content er brugt og ikke kan benyttes igen.
Rabat koder kan ikke benyttes på i forvejen nedsatte varer.
Ved varer på tilbud, spot tilbud, mønt tilbud og andre særligt nedsatte varer forbeholder vi os ret til at begrænse køb til max en vare af hvert tilbud pr ordre.
Betaling:
MobilePay, Bankoverførsel, Dankort, MasterCard, VISA, Visa Electron, ViaBill, eller kontakt betaling ved afhentning.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:
1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller
2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse samme dato hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr. Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.
Læs mere her: https://viabill.com/dk/legal/viabill/
Fragt:
Forsendelse sker med PostNord eller GLS, prisen afhænger at vægt og vare men start fra 46,-, se estimat i indkøbkurven.
Varerne leveres under normale omstændigheder inden for 1 – 3 hverdage.
Der kan forekomme dage med forlænget leveringstid fx. i forbindelse med ferie og helligdage. Ved forlænget leveringstid vil det være oplyst i toppen af siden og i checkud ved valg af forsendelse.
Fortrydelsesret:
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@bozz.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Link til standard fortrydelsesformular https://www.emaerket.dk/external-files/pdf/standardfortrydelsesformular.pdf
Vi anbefaler der bruges vores online returformular. https://bozz.dk/return-note/
Fortrydelse af en del af købet:
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering:
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Ingen fortrydelsesret:
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt plomberingen på
Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis
a) leveringen af det digitale indhold ikke sker mod betaling eller
b) udførelsen er påbegyndt med dit forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at du dermed mister sin fortrydelsesret, når vi har givet en bekræftelse på varigt medium.
Varens stand når du sender den retur:
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Hvis du vil være sikker på at få alle dine penge tilbage, må du håndtere varen på samme måde, som man normalt ville få lov til i en fysisk butik, der sælger samme vare. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at den er returneret.
Varen sendes til:
Bozz.dk v/ Martin Gavlshøj Berg
Hedegårdvej 35
7620 Lemvig
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Fortrydelsesret i erhvervskøb:
I b2b er der ingen fortrydelsesret.
Reklamationsret:
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, fremsender vi en returlabel til returnering af din ordre ellers refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Vi tilbagebetaler ikke fragtomkostninger uden gyldig kvittering for returnering.
Varen sendes til:
Bozz.dk v/ Martin Gavlshøj Berg
Hedegårdvej 35
7620 Lemvig
Danmark
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Hvis du handler som erhvervsdrivende, forbeholder vi os retten til at afhjælpe f.eks. i form af reparationer frem for at ombytte.
Klageadgang:
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@bozz.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik:
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Bozz.dk v/ Martin Gavlshøj Berg og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på bozz.dk er Bozz.dk v/ Martin Gavlshøj Berg.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@bozz.dk